Control Your Drive: Pemenang Promosi Hari Jadi Ilhamkan Promosi Pengurusan Risiko Perdagangan FBS

Control Your Drive: Pemenang Promosi Hari Jadi Ilhamkan Promosi Pengurusan Risiko Perdagangan FBS

FBS telah menerbitkan Control Your Drive – satu siri temu bual menarik tentang kepentingan pengurusan risiko dalam perdagangan. Kami menjemput pedagang kami, Andrew Heng, dan pakar-pakar dalam bidang kewangan dan psikologi untuk membincangkan strategi-strategi untuk pengurusan emosi dan risiko dalam perdagangan.

Control Your Drive telah diilhamkan oleh kejayaan Andrew, ketika beliau memenangi Mercedes-Benz baharu dalam promosi ulangtahun kami pada tahun 2023. Dalam perjalanan menuju ke puncak kariernya, Encik Heng telah menggunakan pelbagai taktik pengurusan risiko – Renti Rugi dan Ambilan Untung, penentuan saiz posisi yang betul, dan lain-lain lagi. Berkongsi pengalamannya dengan FBS, Andrew telah menyatakan pengurusan risiko dan kawalan emosi sebagai elemen-elemen yang paling penting dalam perdagangan yang menguntungkan.

Menghuraikan topik ini, kami telah mencipta rancangan yang merangsang pemikiran di mana pemenang kami, iaitu Andrew, dan pakar-pakar yang menjadi penumpang beliau membincangkan tentang risiko-risiko perdagangan, membandingkannya dengan bahaya dan ancaman ketika memandu.

Rancangan kongsi kereta Control Your Drive ini disiarkan dalam tiga episod:

  • Dalam episod pertama, Psikologi Perdagangan, Andrew bercakap dengan Rebekah Ockens, seorang ahli psikologi perniagaan. Pengalaman 6 tahun Rebekah telah membawa beliau kepada kesimpulan bahawa emosi adalah sebahagian besar daripada perdagangan yang mempengaruhi pembuatan keputusan dan risiko yang kita ambil.
  • Episod kedua, Alatan Perdagangan, tertumpu kepada kepentingan menggunakan alatan pengurusan risiko. Penganalisis kewangan FBS Eduard Melkostupov memberitahu Andrew tentang ciri-ciri dalam aplikasi FBS Trader yang mencegah bajet seseorang pedagang daripada merosot melepasi paras sifar.
  • Episod akhir, Nasihat & Strategi Perdagangan, Andrew menumpangkan Spencer Li, seorang pedagang profesional dengan pengalaman lebih sedekad dalam bidang tersebut. Mereka bertukar-tukar tips dan strategi pengurusan risiko.

Tonton keseluruhan siri ini untuk meningkatkan kemahiran pengurusan risiko anda, membuat keputusan yang seimbang, mengawal emosi dengan lebih baik, dan seterusnya mencapai matlamat kewangan dengan lebih lancar.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera